Klubikokousten pöytäkirjat

KUVIA PIIRIGOVERNORIN VIERAILUSTA
JÄRVENPÄÄN ROTARYKLUBIN
2004-2005 kauden ensimmäisestä klubikokouksesta

Presidentti Jukka Virkki (oikealla) selosti klubimme toimintasuunnitelmaa hallituksen jäsenten (vasemmalta) Jouko Lehtosen, 2.varapresidentti Matti Mikkosen ja past. presidentti Juha Lindqvistin kuunnellessa.
jäsenten (vasemmalta) Jouko Lehtosen, 2.varapresidentti Matti Mikkosen
ja past. presidentti Juha Lindqvistin kuunnellessa.

Jukka Virkki ja rahastonhoitaja Ritva Sallinen seuraavat piirigovernor Matti Kivisen selvitystä rotaryn periaatteista.
Jukka Virkki ja rahastonhoitaja Ritva Sallinen seuraavat
piirigovernor Matti Kivisen selvitystä piirin 1420 suunnitelmista.

Mukana oli myös apulaispiirigovernor Juha Laine-Ylijoki/Tuusulan rk (keskellä) ja (vas.) 1.sihteerimme Pentti Partanen ja (oik.) 1.varapresidentti Kurt Jansson, joka selvitti Turkin 'tauluprojektia'.
Mukana oli myös apulaispiirigovernor Juha Laine-Ylijoki/Tuusulan rk (keskellä)
joka selvitti Turkin 'tauluprojektia'.

Presidentti avaa kauden 2004-2005 ensimmäisen kokouksen. 1.sihteeri Ilari Myllyvirta kirjaa runsaan läsnäolijoiden joukon.
Presidentti avaa kauden 2004-2005 ensimmäisen kokouksen.
1.sihteeri Ilari Myllyvirta kirjaa runsaan läsnäolijoiden joukon.

Helteisestä kesäpäivästä huolimatta niin omat jäsenet kuin muiden klubien vierailijat olivat saapuneet aloittamaan uutta toimintakautta.
Helteisestä kesäpäivästä huolimatta niin omat jäsenet kuin
muiden klubien vierailijat olivat saapuneet aloittamaan uutta toimintakautta.

Perinteikkään, Terijoelta siirretyn Kahvila Mairean tilat täyttyivät rotareista.

Keskustelu kävi vilkkaana heinäkuisen kesätauon päätyttyä.