70v

Kuvia Warkauden Rotaryklubin 60-vuotisjuhlilta 13.1.2007
    Kuvat Veli Rautava
Missähän sitä istuisi? Pöytäkarttaa tutkivat Warkauden klubin presidentti Berndt Nordgren sekä veli Lauri Mykkänen.     Vieraat saapuvat juhlapaikalle.
Carola ja Berndt Nordgren kättelevät vieraita. Vuorossa veli Juha Valaja.          Iloista juhlaa!
Presidentti Berndt Nordgren pitää tervetuliaispuhetta.     Keski-Savon Musiikkikoulun Lento-orkesteri esiintyy.
DG Kaapo Pulkkinen ojensi veli Veli Sopasella PHF-mitalin. Maija Ahtiainen oli vaihto-oppilaana Etelä-Afrikassa, Veli-Matti Surakka Japanissa. He kertoivat vaihto-oppilasvuodestan.
Presidentit Ilmo Ylönen, Suonenjoki ja Hannu Hyyrinen, Pieksämäki, onnittelivat.
Paavo Monni, Leppävirta, onnittelee              ja ojentaa lahjan.
Klubin nestori.       Klubin tuleva presidentti.
Rokin pyörteissä Suonenjoen klubin presidentti Ilmo ja rouva Terttu Ylönen.     Arpajaisvoittaja, arpajaisvoitto