Jyväskylä-Tourula RK - Hallitus, 2006-2007

Menneen Rotaryvuoden hallitus

"Klubin asioita hoitaa hallitus, johon kuuluu vähintään kahdeksan (8) ja enintään kaksitoista (12) jäsentä, jotka valitaan vuosikokouksessa", "Hallituksen ja tilitarkastajien toimintakausi on 1.7. alkava ja 30.6. päättyvä rotarivuosi" ja "Hallituksen puheenjohtajana on klubin presidentti sekä jäseninä ainakin varapresidentti, edellisen ja tulevan vuoden presidentit, sihteeri, rahastonhoitaja, klubimestari ja nuorisovaihtoasiamies" - näin lainauksia klubin säännöistä ja näine saatesanoine esittelemme hallituksemme yhteyshenkilöitä eri osa-alueilta.

Voit olla hallituksen tässä esiteltyihin jäseniin yhteydessä "Yhteydenotto"-sivumme kautta. Valitse vain itsellesi parhaiten sopiva vastaanottaja ja jos häntä ei ole suoraan listassa, ohjaa viestisi hallituksen sihteerille - hän välittää viestisi perille.

hallitus

Hallituksen kokoonpano 2006-2007

Presidentti: Tervo, Tapio

Tuleva Presidentti: Nyyssönen, Ilkka