Jyväskylä-Tourula RK - Hallitus

Tärkeimmät kontaktit hallituksen puolelta

"Klubin asioita hoitaa hallitus, johon kuuluu vähintään kahdeksan (8) ja enintään kaksitoista (12) jäsentä, jotka valitaan vuosikokouksessa", "Hallituksen ja tilitarkastajien toimintakausi on 1.7. alkava ja 30.6. päättyvä rotarivuosi" ja "Hallituksen puheenjohtajana on klubin presidentti sekä jäseninä ainakin varapresidentti, edellisen ja tulevan vuoden presidentit, sihteeri, rahastonhoitaja, klubimestari ja nuorisovaihtoasiamies" - näin lainauksia klubin säännöistä ja näine saatesanoine esittelemme hallituksemme yhteyshenkilöitä eri osa-alueilta.

Voit olla hallituksen tässä esiteltyihin jäseniin yhteydessä "Yhteydenotto"-sivumme kautta. Valitse vain itsellesi parhaiten sopiva vastaanottaja ja jos häntä ei ole suoraan listassa, ohjaa viestisi hallituksen sihteerille - hän välittää viestisi perille.

hallitus2007

Hallitus 2007-2008

Presidentti: Nyyssönen, Ilkka

Tuleva Presidentti: Sassi, Markku

Varapresidentti: Minkkinen, Raimo

Past presidentti: Tervo, Tapio

1. Sihteeri: Salminen, Hannu

2. Sihteeri: Antikainen, Jani

Rahastonhoitaja: Pelkonen, Jorma

1. Klubimestari: Kujala, Reijo

Nuorisovaihto: Parviainen, Jukka

IT-vastaava: Antikainen, Jani

Ammattipalvelu: Mustakangas, Jorma

Yhteiskuntapalvelu: Potkonen, Leo

Ohjelmakomitea: Ruotsala, Aki

Hallituksen jäseniä DG Juhani Rouhesmaan vierailulla. Vasemmalta: Jani Antikainen, Raimo Minkkinen, Jukka Parviainen, Markku Sassi, Ilkka Nyyssönen, DG Juhani (Jussi) Rouhesmaa, Tapio Tervo, Hannu Salminen ja Aki Ruotsala.

Kuva Jani Antikainen, 2007

Menneen vuoden,2006-2007, hallitus